Dobrý den!

Eram azi în Tesco (da, se pare că este al doilea loc cel mai frecventat după birou 😉 ) şi mă îndreptam spre casa de self pay, când văd o tanti cu uniformă de magazin, care aduna bonurile din coşul de lângă. Îi zic: 

– Dobry den!

La care ea se întoarce spre mine şi-mi răspunde cu-n accent moldovenesc: 

– Bună ziua se zice! Şi începe să zâmbească. 

– De unde ştiaţi că sunt româncă?

– Păi ce credeţi că fac toată ziua? Mă uit la oamenii care trec prin magazin. 

Da, şi eu şi Florin am constatat că fie cehii nu vorbesc, fie noi vorbim dar mult prea tare pentru ce consideră ei normal. 

Până s-o întreb eu de unde e, dispăruse. 

 

Şi tot azi în Tesco, eram la raionul de cosmetice şi mă abordează un tânăr în cehă. 

– I’m sorry, I don’t speak Czech.

Voia să cumpere “that thing that removes your nails”. Adică ojă. I-am arătat unde e şi m-a lăsat în faţa lui la casă. 

Fain aici în Cehia 🙂

 

Leave a Reply

